wtorek, 24 marca 2015

Reklama budząca zachwyt! Nowe spoty Volkswagena podbijają internet!

Reklama budząca zachwyt! Nowe spoty Volkswagena podbijają internet!

To co dzisiaj znalazłam w sieci na tyle mnie zachwyciło, że postanowiłam się tym z Wami podzielić. Od jakiegoś czasu zauważyłam, że Volkswagen mocno przykłada się do swoich reklam. Bez wątpienia należą one do jednych z najlepszych w świecie motoryzacyjnym. Zazwyczaj niemiecki koncern stawia na dzieci. Dla potwierdzenia, wielokrotnie nagrodzona reklama:

Tym razem marka postawiła na solidną dawkę humoru. W najnowszej kampanii Volkswagena zatytułowanej„Babskie opowieści” głównym przesłaniem jest obalenie niektórych przekonań na temat silników diesla. W spotach promowane są dwa modele Volkswagena: Golf TDI i Passat TDI, samochody jednak grają tam rolę drugoplanową. Główna rola przypada pewnym starszym paniom - to 3 siostry Maria (83) i bliźniaczki Josie i Teresa (73), które korzystając z talentu aktorskiego nadały tej serii reklam efekt virala. Zobaczcie sami.

1.Pierwszy spot, obala mit, że – Diesle są słabe.

Staruszki odbywają jazdę próbną w nowym modelu Volkswagena Golf TDI, jednak za względu na swój wiek ta jazda próbna demonstrowana jest przez młodzieńca. Efekt? Zobaczcie sami:

2.W następnej reklamie, starsze panie testują Passat TDI. Film ma obalić mit, że silniki Diesel są głośne.

3.Trzeci spot, obalający mit o tym, że stacje z paliwem do Diesla są trudne do znalezienia:

4.Volkswagen nie byłby sobą, gdyby w kampanii nie wykorzystał psa. Na koniec najlepsze:

Jak mówi rzecznik koncernu Mark Gillies:

„Stworzone filmy mają być wykorzystywane przede wszystkim w przestrzeni społecznej i cyfrowej. Celowo skupiliśmy się na wykorzystaniu tych kanałów, które umożliwiają jednocześnie interakcję z użytkownikiem.”
Taka też jest cała seria reklam, która zdobyła ogromny zasięg w mediach społecznościowych. Reklamy z udziałem trio sióstr były strzałem w dziesiątkę!

1 komentarz:

  1. Osobiście jestem fanem nowoczesnych rozwiązań, dlatego tak bardzo zainteresowała mnie reklama internetowa. Kto wie, może z pomocą strony http://www.pracownikok.pl/influencer-marketing-rozwiazanie-tylko-dla-najwiekszych/ zdecyduję się na influencer marketing? Myślicie, że może być to dobre rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.