Reklama multimedialna w środkach
komunikacji miejskiej to nowoczesna forma przekazu reklamowego
pozwalająca na precyzyjne i skuteczne dotarcie do klienta.
Obecnie zwykła reklama, coraz częściej
wypierana jest przez reklamę dynamiczną wyświetlaną na ekranach
LCD. Monitory to dobry nośnik reklamy instalowany w komunikacji
miejskiej, daje on możliwość dotarcia do większej liczby
odbiorców, ponieważ jak każdy z nas mógł się przekonać w
autobusach występuje masowy przepływ ludzi.
Formę tej reklamy możemy porównać
do reklamy telewizyjnej z tą różnicą, że pasażerowie nudząc
się podczas podroży są podczas jej trwania najbardziej podatni na
oddziaływanie emitowanych spotów.
![]() |
![]() |
Jak pokazują badania, przekaz
dynamiczny wpływa na odbiorcę do 10 razy intensywniej niż reklama
statyczna oraz na dłużej zapada w pamięci. Wyniki badań nad
skutecznością reklamy dynamicznej potwierdzają opłacalność
inwestycji w taką formę promocji.
Reklama, która jest wyświetlana jest
bardziej atrakcyjna, widoczna oraz cechuje się wyższą jakością.
Jaka jest przewaga multimedialnej
reklamy nad zwykłą ?
Przewaga reklamy w autobusach nad
innymi formami reklam, wiąże się z niecodzienną sytuacją.
Ponieważ podróżując jako pasażer autobusem, samoistnie co jakiś
czas zerkamy na zamieszczony przed naszymi oczami ekran LCD. Będąc
w tym pojeździe jesteśmy ograniczeni zarówno przestrzennie, jak i
czasowo. Ciężko jest nam niejednokrotnie zebrać odpowiednią ilość
koncentracji aby skupić się np. na lekturze książki,
instynktownie też unikamy kontaktu wzrokowego z innymi
współpasażerami. Chcąc zabić czas szukamy czegoś, co
przyciągnie nasz wzrok. Mamy do wyboru albo „podziwianie”
szarych i nieciekawych widoków za oknem lub możemy skupić naszą
uwagę na kolorowych przekazach multimedialnych reklamy,która nas otacza.
reklama dźwignią handlu :)
OdpowiedzUsuńW dzisiejszych czasach reklama przenosi się raczej do internetu. Na przykład wspomniany w tym artykule http://intbau.eu/reklama-fb-musisz-o-niej-wiedziec/ facebook ma moim zdaniem jako social media bardzo dużą moc reklamową. A co wy o tym sądzicie?
UsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńMultimedia odgrywają teraz dużą rolę. Wszystko idzie do przodu. A jak technika się rozwinęła na przestrzeni ostatnich lat. Mnie ostatnio zainteresowały takie projektory multimedialne https://www.oleole.pl/projektory-multimedialne.bhtml . Chciałbym sobie do domu kupić, przyda mi się.
OdpowiedzUsuńWolę reklamę online, bo chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, że jedną z najskuteczniejszych form reklamy jest reklama w sieci. Żeby reklamować się w internecie, nie trzeba nawet korzystać z usług agencji reklamowych. Można reklamować się samodzielnie. Z pomocą wiedzy dostępnej na portalu internetowym http://adnext.pl/onas/content-marketing/ nie powinniśmy mieć z tym najmniejszego problemu.
OdpowiedzUsuńCo by nie było jest to pewna forma reklamy ale moim zdaniem bym uogólniona. Jak dla mnie fajnie napisano o segmentacji demograficznej https://push-ad.com/blog/segmenty-demograficzne-jak-uzyc-je-na-bazie-odbiorcow-zeby-zwiekszyc-skutecznosc-dotarcia-przekazu-reklamowego/ i jeśli ją dobrze przeprowadzimy to będziemy wiedzieli jak można zawęzić reklamę.
OdpowiedzUsuń.
OdpowiedzUsuńTeraz reklamy widzi się wszędzie. Często są one połączone na przykład z konkursami. Jak jakaś firma ma swoją stronę na Facebooku to też można zobaczyć, że pojawiają się różne konkursy. Jak to się po kolei robi, jak to się ma do regulaminu fb to na https://brandbay.pl/blog/konkursy-na-facebooku/ można sobie doczytać. Według mnie to przydatna wiedza, dobrze temat opisany.
OdpowiedzUsuńZgadzam się, że e procurement to nie tylko narzędzie, ale też zmiana podejścia do zarządzania zakupami.
OdpowiedzUsuń