Reklama społecznej organizacji
"Międzynarodowa liga przeciw rasizmowi i antysemityzmowi"
Francuskie Publicis Conseil wypuściło
socjalną kampanię dla "Międzynarodowej ligi przeciw rasizmowi i
antysemityzmowi" LICRA. Projekt podkreśla pragnienie organizacji zżyć
ksenofobię z społeczeństwa i pokazać, że wszyscy ludzie są równe.
Dla tego kreatorzy poszli metodą
"od nienawistnego" i przedstawiali niemowląt w szpitalu położniczym,
pewne z których z samego urodzenia znalazły się w roboczej odzieży pokojówek i
budowniczych - tylko dlatego, że ich skóra nie biała. Tak autorzy kampanii pragnęli
pokazać, że kolor skóry całkiem nie wyznacza tego, jak będzie szło życie
człowieka i czym on musi zajmować się.
Zwrot kampanii : "Kolor waszej
skóry. On nie musi dyktować waszą przyszłość".
![]() |
zródło - Agencja Reklamowa: Publicis Conseil, Paryż, Francja |
![]() |
zródło - Agencja Reklamowa: Publicis Conseil, Paryż, Francja |
![]() |
zródło - Agencja Reklamowa: Publicis Conseil, Paryż, Francja |
Skład twórczej grupy:
Advertising Agency : Publicis
Conseil, Paris, France
Copywriter: Fabrice Dubois
Art director: Pascale Gayraud
Photographer: Yann Robert
Chief Creative Officer : Olivier
Altmann
Account Supervisors : Gaelle Morvan,
Elysian Fields
Art buyer: Jean - Luc Chirio
LICRA general secretary: Richard
Serero
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.