piątek, 20 marca 2015

Kolor skóry nie wyznacza przyszłości

Reklama społecznej organizacji "Międzynarodowa liga przeciw rasizmowi i antysemityzmowi"
Francuskie Publicis Conseil wypuściło socjalną kampanię dla "Międzynarodowej ligi przeciw rasizmowi i antysemityzmowi"  LICRA. Projekt podkreśla pragnienie organizacji zżyć ksenofobię z społeczeństwa i pokazać, że wszyscy ludzie są równe.

Dla tego kreatorzy poszli metodą "od nienawistnego" i przedstawiali niemowląt w szpitalu położniczym, pewne z których z samego urodzenia znalazły się w roboczej odzieży pokojówek i budowniczych - tylko dlatego, że ich skóra nie biała. Tak autorzy kampanii pragnęli pokazać, że kolor skóry całkiem nie wyznacza tego, jak będzie szło życie człowieka i czym on musi zajmować się.
Zwrot kampanii : "Kolor waszej skóry. On nie musi dyktować waszą przyszłość".
zródło - Agencja Reklamowa: Publicis Conseil, Paryż, Francja

zródło - Agencja Reklamowa: Publicis Conseil, Paryż, Francja

zródło - Agencja Reklamowa: Publicis Conseil, Paryż, Francja

Skład twórczej grupy:
Advertising Agency : Publicis Conseil, Paris, France
Copywriter: Fabrice Dubois
Art director: Pascale Gayraud
Photographer: Yann Robert
Chief Creative Officer : Olivier Altmann
Account Supervisors : Gaelle Morvan, Elysian Fields
Art buyer: Jean - Luc Chirio

LICRA general secretary: Richard Serero

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.