piątek, 18 sierpnia 2017

Instagram przedstawił nowe możliwości odpowiedzi w DM

Społeczność instagramowa cały czas się rozrasta, coraz więcej osób uważa tę aplikację za godną konkurencję Facebook`a, a sam Instagram prezentuje coraz więcej nowych możliwości dla użytkowników.
Tym razem internauci będą mogli odpowiadać na wiadomości w nowy sposób. W DM (tzw. wiadomościach prywatnych na Instagramie) użytkownicy zmogą odpowiadać na konkretne wiadomości za pomocą zdjęć lub wideo. Gdzie pozatym na każdej stworzonej przez nas treści będzie naklejka z wiadomością na którą odpowiadamy.
Także była dodana jeszcze jedna możliwość - rozdielić ekran na dwie części, gdzie dogóry jest wiadomość do której się odnosimy, a poniżej właśnie nasza wiadomość. Tak użytkownicy mogą kombinować i tworzyć ciekawe reakcje. 
Z akiej aktualizacji mogą skorzystać posiadacze wesji 10.34 jak na IOS, tak i na Android, powiadamia Instagram Press.

2 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc ostatnio sam szukałem jakiegoś rozwiązania zwiększającego sprzedaż w sklepie internetowym i trafiłem na coś takiego https://push-ad.com/pl/blog/wiadomosci-push-jak-kreatywnie-je-wykorzystac/ jak notyfikacje push. Powiedzcie mi co o tym sądzicie? Waszym zdaniem to skuteczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w sklepie nastąpił stopniowy wzrost sprzedaży, odkąd zacząłem inwestować regularnie w skuteczne pozycjonowanie https://dolp.pl/pozycjonowanie-stron-www/. Odnotowałem większą ilość odwiedzin, a co za tym idzie zainteresowanie moją ofertą. Wiele internautów szuka danych produktów wpisując do wyszukiwarki różne, specyficzne frazy kluczowe i jeżeli posiadamy je w asortymencie, to warto by nasza strona wyświetliła im się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.

      Usuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.