piątek, 11 sierpnia 2017

Facebook tworzy konkurencję dla YouTube, wprowadzając własny serwis wideo

Największy portal społecznościowy świata zamierza konkurować z najogromniejszymi wideo serwisami i tradycyjnymi kanałami telewizyjnymi.
Zdjęcie - newsroom.fb.com
Facebook uruchamia usługę Watch, będzie to nowa platforma dla transmisji programów telewizyjnych oraz oglądania materiałów wideo. Serwis staje się dostępny dla Ameryki (już ograniczona grupa obywateli może korzystać z tego), natomiast my będziemy mieli możliwość skorzystać z takiej usługi znacznie później. W taki sposób Facebook będzie współzawodniczyć z takimi gigantami w świecie mediów audiwizualnych, jak YouTube oraz NetFlix.
W najbliższych tygodniach nowa platforma będzie dostępna zarówno dla komputerów stacjonarnych, jak i urządzeń mobilnych, a także bezpośrednio poprzez aplikacji Facebook TV (w tym tych, które zostały zaprojektowane specjalnie dla Apple TV i Amazon Fire TV). Zakładka «Watch» pojawi się w aplikacjach mobilnych dla Fecebook`a na miejscu już zwykłego internautom pola "Videos".
Na początkowym etapie istnienia platformy "Watch", serwis Facebook planuje przetestować go, tworząc materiały z  ograniczoną grupą wydawców, twórców treści i producentów programów telewizynych. Facebook będzie również finansować stworzenie odrębnych programów „aby pomóc wzmocnić ekosystem, aby zrobić "feedback" i inspirować innych.”
Platforma "Watch" pozwoli użytkownikom łatwo szukać filmy spoza ich tablicy na Facebook`u, tworzenia różnego rodzaju playlist i do łatwego monitorowania programów stworzonych przez artystów, producentów i wydawców.
A z czasem, twórcy będą mogli zarabiać na tworzeniu treści za pomocą systemu Ad Breaks. Facebook testuje system Ad Breaks już kilka miesięcy i będzie stopniowo otwierać jego możliwości dla nowych twórców, którzy będą mogli produkować sponsorowane programy za pomocą własnych hashtagów.


3 komentarze:

  1. Nasza firma stawia jednak na Facebooka i Instagrama. W social media nie mamy sobie równych w branży kosmetycznej. Współpracujemy z agencją http://orchideagroup.pl, która zajmuje się nie tylko tworzeniem rozwiązań na targi branżowe, w których regularnie odnosimy sukcesy (a które przy odpowiednim podejściu mogą generować całkiem fajny obrót - nie mówiąc oczywiście o pozytywnym wpływie na wizerunek), ale także tworzeniem dla nas kompleksowych strategii reklamowych. Dobry marketingowiec z zewnątrz to podstawa, nawet dla wielkich firm, jak nasza, które mają też swój dział marketingu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja się na sieciach społecznościowych jeszcze dobrze nie znam, ale moim zdaniem jest to bardzo fajna sprawa. Właśnie dlatego również po przeczytaniu wpisu https://kaizen.info.pl/aktualnosci/aktualnosci-z-rynku/271-3-formy-skutecznej-promocji-w-social-mediach jestem zdania, że promowanie się w social mediach może być dość ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat jeśli chodzi o mnie to ja jestem zdania, że jest wiele ciekawych kwestii jeśli chodzi o samo reklamowanie naszych stron czy biznesów w sieci. Ja jestem zdania, ze to co napisano na stronie https://push-ad.com/blog/notyfikacje-web-push-maja-najwyzszy-poziom-ctr-w-mediach/ jest dość mocno interesujące. Tym bardziej, że powiadomienia push charakteryzują się wysokim wskaźnikiem CTR.

    OdpowiedzUsuń

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.