Znany
polski "wideomaker" i gwiazda medialna, mający tylko na YouTube`ie
powyżej 500 tysięcy subskrypcji – Krysztof Gonciarz. Został on praktycznie twarzą nowego Samsunga – Galaxy S8 i S8+, który można
nabyć już od kwietnia 2017 roku. Odwołując się do głównego hasła kompanii „You can do what can’t be
done” i hashtagiem #DoWhatYouCant, na kanale YouTube Krzysztofa powstał krótki
filmik motywujący. Który na dzień dzisiejszy nalicza prawie 200 tysiące
wyświetleń.
Natomiast Samsung Polska, w ciągu mniej niżdwoch tygodni, umieścili na
swoim kanale całe 3 promocyjne filmiki typu "Samsung Galaxy S8 x Krzysztof Gonciarz". W których youtuber opowiada na czym
polega bycie twórcą, fotografem i dzieli się poradami. Oczywiście
odwołując się do nowego smartfonu.
W ostatnich latach współpraca mediów tradycyjnych, kampanii zajmujących się różnymi rodzajami usług etc. z ludźmi nowych mediów stało się czymś normalnym. Czego warte tylko komentarze pod powyższymi wideo.
Bardzo ciekawa reklama.
OdpowiedzUsuńNie znałam jej wcześniej