Strony

niedziela, 10 maja 2015

Świat cudownej reklamy

Wyobraźcie sobie świat bez reklam. Zjawisko chyba niewyobrażalne. Teraz przypomnijcie sobie ostatnio napotkane reklamy. Tak, mogłoby być lepiej… A teraz sobie wyobraźcie utopię. Świat pokryty estetyczną, kreatywna reklamą. Niemożliwe? Niekoniecznie. Niektórzy udowodnili, że chcieć to móc.


Bierzcie przykład z dentystów


Kiedyś ktoś wykazywał się ogromem kreatywności gdy do kolejnego „parafialnego” ogłoszenia dołączył numery telefonu do oderwania. Praktyczne ale czy ładne? Pomysłodawcy promocji jednego z gabinetów dentystycznych udowodnili , że może być i tak i tak.



Prosto znaczy lepiej. Ten przykład obrazuje to najlepiej. „Budżet” tej reklamy na pewno nie wymagał ogromnych nakładów finansowych. Wymagał kreatywności. Jest sugestywne. Moim zdaniem bardzo dobrze, nikt z nas nie chce by jego zęby wyglądały jak to ogłoszenie.  A wydawałoby się, ze ten zawód budzi grozę. Czasem widocznie jednak potrafi zachwycić.

Wszyscy chcemy dziś być fit


Reklamówka. Zastanawialiście się kiedyś nad nazwą tej często nylonowej czy też papierowej rzeczy? Oprócz zadania czysto praktycznego- to tam lądują zakupy, jak jej sama nazwa wskazuje powinna być reklama wizytówką firmy. Można tak jak w przypadku biedronki i skojarzenia z polskim turystą za granicą z jego nieodstępnym atrybutem (woreczkiem właśnie tej sieci), a można tak jak Fitness Comapny.




2012: koniec jest bliski


Pamiętacie film o tytule 2012? Jeśli nie to tak w drodze przypomnienia:



Ok, pamiętamy o co chodziło. Poniżej przykład reklamy efektownej, spójnej z przekazem. Bardzo sugestywna. Wierzę, że fanów gatunku na pewno skłoniła do wizyty w kinie.



Włóż swój zegarek


Często zastanawiałem się jeżdżąc autobusami  (nie należę do osób wysokich) czy ktoś w ogóle korzysta z uchwytów do trzymania. Nawet jeśli nie to jedna z firm zrobiła z nich użytek.



Sam jestem fanem zegarów. Czasem zastanawiam się jakbym wyglądał w danym modelu. Dzięki takiej reklamie miałbym ułatwione zadanie.

McDonald’s robi dobre frytki i reklamy



Komentarz wydaje się zbędny. Zobaczcie sami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.