Akcja promocyjna Orange Cloud miała miejsce pod
koniec 2014-tego roku. W kampanię zaangażowano znaną blogerkę modową Julię
Kuczyńską (Maffashion). Jak wyglądał jej przebieg? Dokładnie 14-tego października
Julia na swoim profilu facebook’owym poinformowała, że skradziono jej telefon.
Od momentu zaginięcia telefonu, publikowała zdjęcia
na FB, które rzekomo wykonywał złodziej telefonu. ,,WOW! Probuje zgrac
kontakty, loguje sie na chmurze, a tam jakas fota, ktorej nie zrobilam. JAKIS
TYP MA MOJ TELEFON!” Chmura, czyli Orange Cloud.
Dwa tygodnie później okazało się, o czym
poinformowała sama Julia, że żadnej
kradzieży nie było, a cała akcja była kampanią promocyjną sieci komórkowej
Orange. Cel był tylko jeden, reklama Orange Cloud.
Nikt mi nie ukradł telefonu, telefon nie
zaginął. Cała ta akcja to jedna wielka ściema stworzona przez Orange, który w
ten oto sposób chciał zareklamować swojego Clouda
W filmiku wspólnie z blogerem Wujaszkiem Liestyle Maff
przedstawiła najważniejsze zalety Orange Cloud i zwróciła również uwagę na bezpieczeństwo
w sieci. Ogłosiła również konkurs o takiej tematyce.
http://multimediawprireklamie.blogspot.com/2015/05/reklama-orange-cloud-z-ukradzionym.html
Internauci mieli jednak mieszane uczucia wobec
kampanii, raczej wzbudzała negatywne emocje. Pojawiły się następujące komentarze:
Idealnie. Teraz przynajmniej jest jasne, że cały ten blogerski świat to
„jedna wielka ściema”, - Czasem potrzebna jest pomoc niematerialna. I, żeby się
nie okazało, że gdy Maff będzie jej potrzebować, to już nikogo to nie wzruszy,
bo każdy pomyśli, że kolejny raz się sprzedała jakiejś marce i świruje.
Ciężko ocenić, czy tego typu akcje są dobrą metodą na rozreklamowanie produktu. No ale nie liczy się to, czy kampania reklamowa Orange Cloud była pozytywnie odebrana czy nie, ale na pewno przyniosła zamierzony efekt... POPULARNOŚĆ!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.