sobota, 6 maja 2017

#NarcosSpanishLessons

Jeśli ktoś jeszcze nie słyszał o serialu "Narcos", to musi to koniecznie nadrobić i dowiedzieć się o życiu największego barona narkotykowego - Pablo Emilio Escobara Gaviria. Ale nie o serialu chciałam tutaj pisać, lecz o genialnym pomyśle, na który wpadli producenci NETFLIXA ( ciągle mnie zaskakują tym, jak dobrzy są w tym, co robią).


Szaleństwo serialu dopadło wszystkich. Na portalach ukazywały się nowe zdjęcia i posty, krótkie memy z najlepszymi scenami z serialu, aż w końcu producenci serialu postanowili pójść o krok dalej. Należy tutaj wspomnieć, że serial nie jedynie anglojęzyczny. Językiem, który tam przeważa jest język hiszpański, którym posługuje się większość bohaterów. I właśnie ten wyjątkowy akcent sprawił, że fani serialu oszaleli na punkcie nauki hiszpańskiego! 


NETFLIX nie czekał długo z odpowiedzią na komentarze widzów "Narcos". Zaczął wrzucać do sieci, pod hasztagiem #NarcosSpanishLessons, krótkie filmiki, w których aktorzy tłumaczą widzom jak poprawnie wymawiać dane sformułowanie. Oczywiście jest to serial, w którym pada dużo przekleństw, dlatego też i takie znalazły się w słowniczku "Narcos". Fenomen filmików był ogromny, fani pisali pod nimi, że zaczęli chodzić na zajęcia z języka hiszpańskiego, ba - ja sama złapałam się na tym, że wykopałam stare fiszki z podstawowymi zwrotami hiszpańskiego i próbowałam się czegoś nauczyć. 



Patrząc na dzisiejsze seriale, mam wrażenie, że czasami ich reklama i to w jaki sposób próbują dotrzeć do odbiorców, sprawiają, że stają się one niemal kultowe. Z każdym nowym pomysłem na wykorzystanie multimediów, Internetu i wszystkich dostępnych social mediów, seriale wkraczają w nową erę, a reklamy prześcigają się w kreatywnych pomysłach. 

A czy Ciebie jakaś wyjątkowa rekalam skłoniła do oglądania danego serialu? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten wpis usycha z tęsknoty za Twoim komentarzem.